Tacaíocht | ||
---|---|---|
Pleanáil |
Ag díriú isteach ar riachtanais na roinne sa tsraith shóisearch agus sa tsraith shinsearach, an idirbhliain agus Ardteist fheidhmneach ina measc |
|
Measúnú chun Foghlama |
Conas tabhairt faoi measúnú foirmitheach agus measúnú suimitheach ar bhealach simplí ó thuas deireadh |
|
Difreáil |
Modhanna múinteoireachta éagsúla chun gach scoláile a thabhairt san áireamh i ngach rang |
|
FMS |
Féinmheastóireacht scoile: Treoir chun cinnirí agus foireann a chumasú ar bhonn comónta, scoil uile |
|
TFC |
Conas an teicneolaíocht a úsáid go héifeachtach sa rang Gaeilge gan mórán stró! |
|
Uimhearthacht agus Litearthacht |
Uimhearthacht agus Litearthacht a leabú i ngach rang tríd an bpróiseas pleanála |
|
Litríocht |
Foclóir agus saibhreas teanga an scoláire a fhorbairt go héifeachtach tríd an litríocht i gcomhthéacs na cúig scil. Samplaí praiticiúla de straitéisí agus féidearthachtaí a spreagann suim sa litríocht a fhorbraíonn smaointeoireacht an scoláire agus a chothaíonn cumarsáid sa seomra ranga Gaeilge |
|
Scannánaíocht |
Plé ar theicníochtaí scannánaíochta agus conas anailís a dhéanamh orthu. Conas na scoláirí a chumasú staidéar a dhéanamh ar an scánannaíocht mar chuid den litríocht. Féidearthachtaí leathana maidir leis an scannánaíocht don rang Gaeilge a phlé |
|
Ceistiúchán Éifeachtach |
Plé ar cad is ceistiúchán éifeachtach. Tuigtear go bhfuil ceisteanna lárnach sa phróiseas foghlama agus go bhfuil gá le pleanáil ina leith. Díreofar isteach ar thacsanamaíocht Bloom, ar éagsúlacht ceisteanna agus ar an ról atá ag ceisteanna sa phróiseas foghlama |
|
Tacaíochtaí Breise |
Scoilnet |
Webwise |
An Fhoghlaim Chumaisc |
Teacher CPD.ie |
|
Vimeo |